INNOVAATILINE UUS MUSTER
Roadsmart IV muster on säilitanud kõik eelkäijate eelised, kuid lisaks on paranenud pidamine märgades oludes ning täiustatud ühtlane sooritusvõime terve eluea jooksul.
SUUREM JA ÜHTLASEM KOKKUPUUTEPIND
Roadsmart IV CTCS-karkass võimaldab ühtlasemat dünaamilist kokkupuute pinda teekattega 7° ja 30° vahelisel kaldeasendil. Tulemuseks parem kulumiskindlus ja paranenud rehvi kestvus ning pidamine.
HEA PIDAMINE MÄRJAL TEEKATTEL
Täiesti uus kummisegu ja optimeeritud muster töötavad käsi käes, et pakkuda parimat võimalikku pidamist märgades oludes.
OPTIMEERITUD DFF-TEHNOLOOGIAGA
Ennast tõestanud Dunlop'i DFF (Dynamic Front Formula) tehnoloogia, kus nii esi- kui ka tagarehvi sektorite kujusid on optimeeritud, et pakkuda hea tagasisidega juhitavust ka kahekesi või raske pagasiga sõites.
INNOVAATILINE MUSTRI EDASIARENDUS
Uus muster, mis soojeneb kiiremini tänu edasiarendatud kujule ja täiustatud soonte kaartele.
MULTI-TREAD (MT) TEHNOLOOGIA
Aastatepikkuse Superbike, Endurance ja GP võidusõidusarjades osalemise tulemusema on välja arendatud mitmeseguline kummisegu, mida kasutatakse Sportmax ringraja ja tänava rehvides. Mitmeseguline rehv võimaldab head pidamist kurvides ning stabiilset sõitu sirgetel.
JOINTLESS BELT (JLB) EHITUS
Kõik Dunlop radiaal tanäavarehvid on arendatud Computer Aided Design (CAD) tehnoloogia, Finite Element Analysis (FEA) analüüsi ja JointLess Belt (JLB) ehituse kombinatsioonina. JLB ehitus elimineerib rehvi- ja velje kokkupuutekohas erinevate kummikihtide kattuvuse, mille tulemuseks on sujuvam juhitavus ning stabiilne kokkupuutepind teekattega.
JOINTLESS TREAD (JLT)
Jointless Tread (JLT) tehnoloogia võimaldab erinevate kummisegude täpse ühendamise, et saavutada parem vastupidavus, kulumiskindlus, pidamine kogu rehvi ulatuses ning stabiilsus suurtel kiirustel.
CARCASS TENSION CONTROL SYSTEM (CTCS)
Carcass Tension Control System (CTCS) on Dunlopi eriline karkassi tehnoloogia, mis jaotab surve ühtlaselt kogu rehvi ulatuses. Tulemuseks stabiilne ja kontrollitud sirgjooneline liikumine, veojõu ülekanne ning parem tagasiside.
DYNAMIC FRONT FORMULA (DFF)
Esirehvi kuju on optimeeritud lähtuvalt Dunlop’i Dynamic Front Formula (DFF) disainile. See võimaldab ideaalse tasakaalu hea juhitavuse, stabiilsuse ning rehvi tagasiside vahel, mille tulemuseks enesekindluse suurenemine ning paranenud sõidurõõm.
HISILICA
Suurem Silica komponendi osakaal muudab rehvi painduvamaks madalatel temperatuuridel. Seda tehakse, et vähendada kummisegu sõltuvust temperatuurist ja tagada parem pidamine külmal ja märjal teekattel. Lisaks pikendab see ka rehvi eluiga.
RAYON PLY CASING (RPC)
Rayon on rehvi peamiseks karkassi materjaliks, et pikendada rehvi eluiga ja lühendada soojenemise aega.