Info

Makseviisid

Peale tellimuse vormistamist saadame Teile e-kirjaga arve ning peale tasumist täidame Teie tellimuse ning tarnime vastavalt valitud tarneviisile.

Tarneaeg ja transport

Laos olevad tooted postitame kauba eest maksmisega samal päeval. Kui tarneaeg peaks mingil põhjusel pikenema (näiteks kaup on laost otsa saanud), siis teavitame sellest viivitamatult ning täpsustame konkreetse tarneaja.

Lisaks Eestile tarnime kaupa ka kõikidesse Euroopa Liidu riikidesse. Tarneaja ja hinna täpsustame peale tellimuse esitamist.

SmartPost:

Meie e-poest sooritatud ostude korral on SmartPostiga transport Eesti piires tasuta. Selleks valige ostu vormistamisel tarneviisiks SmartPost ning saadame kauba Teile sobivasse pakiautomaati täiesti TASUTA.

SmartPost pakiautomaatide asukohad leiate siit: http://eteenindus.smartpost.ee/kiosks?lang=et

Kulleriga:

Valides selle tarneviisi, saadame Teile kauba kulleriga aadressile, mille tellimuse vormistamisel kauba kättesaamise kohaks sisestasite.

Kauba postitame Teile sama tööpäeva jooksul peale makse laekumist.

Kohaletoimetamise päeval võtab kullerfirma esindaja Teiega ühendust ning lepib kokku Teile sobiva kauba üleandmise aja.


Kaubale ise järgi tulemine:

Peale makse laekumist meie kontole komplekteerime kauba ning teavitame Teid telefoni või elektronposti teel. Üldjuhul saate kaubale järele tulla juba samal tööpäeval.

Kauba saate kätte meie esinduskauplusest aadressil Pärnu mnt.323 Tallinn E-R 10-18 ja L 10-15.

Raha tagastamine

Bikeman kauplusest ja e-poest ostetud tooteid on õigus tagastada 60-päeva jooksul peale kauba kättesaamist.

Kauba eest tasutud summa tagastme kliendile mitte hiljem kui 2 tööpäeva jooksul peale kauba tagastamist.

Kauba tagastamise soov tuleb esitada kirjalikult e-mailile info@bikeman.ee

Privaatsus ja andmekaitse

Bikeman.ee e-pood küsib ainult infot, mis on vajalik Teie tellimuse täitmiseks. Me käsitleme Teie poolt antud infot konfidentsiaalsena.
Me ei avalda isikuandmeid kolmandatele osapooltele, välja arvatud juhtudel, kui kauba kohaletoimetamiseks on vaja Teie nimi, telefoninumber ja kohaletoimetamise aadress edastada kullerile ning seadusega ettenähtud juhtudel.

Garantii

Bikeman e-poest ja esinduskauplusest ostetud toodetele anname 3 aasta pikkuse garantii. Arai kiivritele 5 aasta pikkuse. Lähtudes seadusest on tegemist garantiijuhtumiga, kui tootel on ilmnenud puudused, mille tekkes Klient ise süüdi ei ole.

Garantii ei rakendu kui:

  •  toode on kahjustunud Kliendi süül
  •  defekt on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise ja hooldamise tagajärjel
  •  toote tavalise kasutamise korral on tekkinud loomulik füüsiline kulumine


Defekti ilmnemisel tuleb sellest teavitada kirjalikult, soovitatavalt e-postile info@bikeman.ee ;Peale pretensiooni esitamist võtame Teiega ühendust ning leiame ühiselt Teile sobiva lahenduse. Kas parandame toote, asendame selle või maksame raha tagasi.
Garantii pretensiooni esitades tuleb märkida:

  • Kliendi nimi ja kontaktandmed
  • kaebuse esitamise kuupäev
  • kauba või teenuse puudus
  • esitatav nõue
  • foto