SUUREM REHVI DIAMEETER
Dunlop Carcass Tension Control System (CTCS) tehnoloogia suurendab nii esi kui ka tagarehvi kokkupuute pinda ja selle tulemusel paraneb rehvi löögisummutus, veojõud ja pidamine.
ADVANCED APEX DESIGN (AAD)
Kitsam ja tervam mustri tipp tagab ühtlase jäikuse külgedel, mille tulemusel jaguneb koormus ühtlaselt rehvi külgedele. Sidewall deflects evenly when a load is applied to tire. Jäik tunnetus ja tagasiside muudavad sõidu ettearvatavamaks.
MULTIPLE BLOCK DISTRIBUTION (MBD)
uus Multiple Block Distribution (MBD) tehnoloogia, kus mustri keskmise ja äärmiste klotside vaheline kaugus on mustriliselt muutuv. Kobineerituna vähemate keksmiste klotsidega parandab tunnetust, lisab enesekindlust juhitavusel ning paremat pidamist.
PROGRESSIVE CORNERING BLOCK TECHNOLOGY (PCBT)
Dunlop'i patenteeritud Progressive Cornering Block Technology (PCBT) tehnoloogia suurendab mustri klotside painduvust, et saavutada parem kontroll libisemise üle ning võimaldab paremat kurvide läbimist.