- Uuenduslik karkassi disain: Tagab parema külgmise stabiilsuse võrreldes eelmiste Michelin triaalirehvidega.
- Kergem kaal: Trial X Light™ tagarehv on üle poole kilo kergem kui eelkäija, parandades vedrustuse reageerimisvõimet ja manööverdamisvõimet.
- Sobib madala õhurõhuga kasutamiseks: Soovitatav õhurõhk triaalikasutuses: 0,4 bari ees, 0,35 bari taga.
- Uuendatud küljed: suurendavad külgseina jäikust, vähendades rehvi liikumist veljel ka väga madala õhurõhu juures.
- Maksimeeritud kontaktpind: Parem haarduvus lahtistel pindadel ja kurvides.
- Painduvam muster: Parem haarduvus takistustel ja kividel.
- Siselohviga (TT)
- M-indeks: Sobib kasutamiseks kiirustel kuni 130 km/h (81 mph).