CARCASS TENSION CONTROL SYSTEM (CTCS)
Carcass Tension Control System (CTCS) tehnoloogia kontrollib rehvikarkassi pingete jaotust, optimeerides erinevate alade pingeid. See tagab ühtlase ja kontrollitud kurvi läbimise, parema haarduvuse sirgel sõites ja parema tagasiside juhile.
HEAT CONTROL TECHNOLOGY (HCT)
HCT tehnoloogia kombineerib kaua kestva välise kummikihi soojust tekitava ja sooritust parandava alumise kummikihiga, et saavutada maksimaalne eluiga ja samal ajal suurendada haarduvust.
DYNAMIC FRONT FORMULA (DFF)
Esirehvi kuju on optimeeritud lähtuvalt Dunlop’i Dynamic Front Formula (DFF) disainile. See võimaldab ideaalse tasakaalu hea juhitavuse, stabiilsuse ning rehvi tagasiside vahel, mille tulemuseks enesekindluse suurenemine ning paranenud sõidurõõm.
JOINTLESS BELT (JLB) EHITUS
Kõik Dunlop radiaal tanäavarehvid on arendatud Computer Aided Design (CAD) tehnoloogia, Finite Element Analysis (FEA) analüüsi ja JointLess Belt (JLB) ehituse kombinatsioonina. JLB ehitus elimineerib rehvi- ja velje kokkupuutekohas erinevate kummikihtide kattuvuse, mille tulemuseks on sujuvam juhitavus ning stabiilne kokkupuutepind teekattega.
PARANDATUD PIDAMINE MÄRJAL TEEKATTEL
Uued lamellid ja mustri disain toimivad koos, et tagada usaldusväärne pidamine märgadel teedel.