INNOVAATILINE MUSTER
RoadSmart III muster on spetsiaalselt arendatud nii, et see oleks ühtlase kulumisega pikima võimaliku läbisõidu saavutamiseks.
UNIKAALNE INTERCONNECTING GROOVE TREAD (IGT) MUSTER JUHIB VEE REHVI PINNALT EEMALE
Innovaatiline (iGT) muster juhib vee kiiresti ja efektiivselt rehvi pinnalt eemale, et säilitada hea pidamine ja juhitavus.
UUE GENERATSIOONI NANO TEHNOLOOGIA KUMMISEGU
RoadSmart III mitmeseguline Multi-Tread (MT) rehvisegu põhineb tri-polümer segul, mis on täiustatud kõrge silica sisaldusega. See võimaldab 10% pikemat läbisõitu kui RoadSmart II rehv ning paranenud on ka märja teekatte pidamisomadused.
UUS RAYON MATERJALIST KIHTIDEGA KARKASS
Dunlop RoadSmart III karkass on läbinud täieliku uunduse, mille tulemuseks lihtsam pööramine ning parem juhitavus, kuid säilinud on Dunlop rehvidele omane hea tagasiside.
MULTI-TREAD (MT) TEHNOLOOGIA
Aastatepikkuse Superbike, Endurance ja GP võidusõidusarjades osalemise tulemusema on välja arendatud mitmeseguline kummisegu, mida kasutatakse Sportmax ringraja ja tänava rehvides. Mitmeseguline rehv võimaldab head pidamist kurvides ning stabiilset sõitu sirgetel.
JOINTLESS BELT (JLB) EHITUS
Kõik Dunlop radiaal tanäavarehvid on arendatud Computer Aided Design (CAD) tehnoloogia, Finite Element Analysis (FEA) analüüsi ja JointLess Belt (JLB) ehituse kombinatsioonina. JLB ehitus elimineerib rehvi- ja velje kokkupuutekohas erinevate kummikihtide kattuvuse, mille tulemuseks on sujuvam juhitavus ning stabiilne kokkupuutepind teekattega.