DÜNAAMILINE ESIREHVI PROFIIL
Dünaamiline esirehvi profiil on täiustatud, et see täidaks nii teedel/tänavatel liiklejate kui ka ringraja nõudmised. Tulemuseks on harva esinev tasakaal lihtsama juhitavuse ja hea kurvi sisenemise pidamise vahel. Esirehv annab head tagasisidet ja enesekindlust kurvides ja pidurdamisel.
UUS KUMMISEGU
Täielikult uuenenud kummisegu, mis kombineerib külgedel märjas pidamist parandava vaigu silica ja ülipeene süsinikkiuga. See parandab turvalisust ja pidamist märgades oludes ning täiustab rehvi sooritusvõimet erinevates tingimustes.
INNOVAATILINE UUS MUSTER
Uus muster, mis ühendab endas RoadSmart III ja SportSmart TT elmente, et võimaldada kiiret soojenemist, effektiivset vee eemale juhtimist ja ühtlast kulumist. Tulemuseks hea sooritus kõikides tingimustes ja paranenud tagasiside optimaalseks sõidukindluseks.
MULTI-TREAD (MT) TEHNOLOOGIA
Aastatepikkuse Superbike, Endurance ja GP võidusõidusarjades osalemise tulemusema on välja arendatud mitmeseguline kummisegu, mida kasutatakse Sportmax ringraja ja tänava rehvides. Mitmeseguline rehv võimaldab head pidamist kurvides ning stabiilset sõitu sirgetel.
JOINTLESS BELT (JLB) EHITUS
Kõik Dunlop radiaal tanäavarehvid on arendatud Computer Aided Design (CAD) tehnoloogia, Finite Element Analysis (FEA) analüüsi ja JointLess Belt (JLB) ehituse kombinatsioonina. JLB ehitus elimineerib rehvi- ja velje kokkupuutekohas erinevate kummikihtide kattuvuse, mille tulemuseks on sujuvam juhitavus ning stabiilne kokkupuutepind teekattega.
DYNAMIC FRONT FORMULA (DFF)
Esirehvi kuju on optimeeritud lähtuvalt Dunlop’i Dynamic Front Formula (DFF) disainile. See võimaldab ideaalse tasakaalu hea juhitavuse, stabiilsuse ning rehvi tagasiside vahel, mille tulemuseks enesekindluse suurenemine ning paranenud sõidurõõm.
HISILICA
Suurem Silica komponendi osakaal muudab rehvi painduvamaks madalatel temperatuuridel. Seda tehakse, et vähendada kummisegu sõltuvust temperatuurist ja tagada parem pidamine külmal ja märjal teekattel. Lisaks pikendab see ka rehvi eluiga.
PEENED SÜSINIKKIUST (CARBON) OSAKESED
Peened süsinikkiust osakesed parandavad rehvi pidamist mikrokolekulaarsel tasemel. Lisaks tugevdab see ka kummisegu ja kulumiskindlust abrasiivsele kulumisele.
RAYON PLY CASING (RPC)
Rayon on rehvi peamiseks karkassi materjaliks, et pikendada rehvi eluiga ja lühendada soojenemise aega.