Dryway tehnoloogiad, on täielikult muutnud vabas õhus viibimist, eriti mootorrattaga sõitmist. Need hingavad materjalid muudavad elu lihtsamaks ning tagavad mugavaima kliima Teie kehale. Dryway® ja Dryway+® membraane kasutatakse paljudes Halvarssons, Lindstrands, Jofama toodetes. Need membraanid on arendatud nii, et need oleksid kõige sobilikumad just mootorrattaga sõitmisel. Erinevalt tavalistest materjalidest, peavad motoriiete membraanid tagama kaitse tuule ja vihma eest ka suurematel kiirustel.
Oma olemuselt on Dryway® ja Dryway+® membraanid samad, kuid Dryway+® on painduvam ning seetõttu toimib paremini nõudlikkemas tingimustes. See on eriti oluline näiteks põlvedel ja istmikul. Dryway® ja Dryway+® ning ka teiste membraanide tehnoloogia põhineb temperatuuri ja niiskuse erinevusel membraani sise- ja välisküljel. Soojus membraani siseküljelt juhitakse niiskusena välja, samas niiskuse sattumist väljast sisse takistatakse. Mõningatel juhtudel, kui väljas on soojem kui membraani sees, võib vastupidine situatsioon tekkida ning niiskus võib tungida läbi membraani. Selline situatsioon võib juhtuda kui kasutada käepideme- või istmesoojendust.
Kolme kihi põhimõte.
Funktsionaalne riietus ja suurepärased materjalid on küll väga head, kuid et nautida nende materjalide parimaid omadusi, on oluline kanda ka õiget alusriietust. Seetõttu ongi väga oluline, et riietuda kolme kihi põhimõtte järgi.
1. Kiht – Kõige lähemal kehale. Tuleks kasutada materjale, mis juhivad niiskuse kehast eemale. Sobilikud on polüester või villased materjalid. Vältida tuleks puuvilla, sest see imab niiskuse endasse ning hakkab keha jahutama.
2. Kiht – Keskmine kiht toimib isolatsioonina. Selles kihis kasutatavate riietusesemete valikul tuleks juhinduda välitemperatuurist ning tegevusest, mille jaoks Te riietute. Kõige tavalisemad ning soovituslikud materjalid, mida kasutada, oleks fliis, polüester, vill, või Outlast® funktsiooniga riided. Ka selles kihis tuleks vältida puuvillasest materjalist riiete kasutamist. Kui ilm on piisavalt soe, võib sellest kihist ka loobuda.
3. Kiht – Välimine kiht, mille esmane ülesanne on kaitsta tuule ja vihma eest, kuid oluline on ka koostöös alumiste kihtidega, juhtida niiskust kehast eemale. Eriti sobilikud Dryway®, Dryway+® ja c_change™ tehnoloogiaga riided.
Mida ei tohiks juhtuda, on just toimunud! Te kukkusite, ning see on alles algus. Kui te satute õnnetusse kiirusel 110 km/h, siis läheb veel 5-7 sekundit, enne kui Te peatute. Sellisel kiirusel mööda asfalti libisedes, peavad tavariided vastu kõigest murdosa sekundist!
HI-ART® on materjal, mis on arendatud Jofama AB poolt, ning leiab kasutust paljudes Halvarssons, Lindstrands ja Jofama toodetes, mille tulemusena on suurenenud kulumiskindlus tekstiilist riiete puhul üle 500% ning nahktoodetel üle 200%. Ja seda kõike ilma, et HI-ART® tooted oleks oluliselt kallimad.
HI-ART® on väga sarnane froteeriidega. Kanga pealmisel pinnal on niidid väikeste rõngastena. See tähendab, et kukkudes toimub hõõrdumine nendel rõngastel. See on sarnane puu saagimisele - on oluliselt keerulisem saagida puud piki kiudu kui risti.
Jofama on üks väheseid Euroopa motovarustuse tootjad, kellel on õigus kasutada oma kinnastes uudset Maximum Comfort Fit (MCFit) tehnoloogiat. See patenteeritud tehnoloogia põhineb sellel, et kinda sisevooder, mambraan ja väliskiht on omavahel kokku lamineeritud. Tulemuseks on paranenud liikuvus ja tunnetus. Siiani oli keeruline ühendada väliskihti ja membraani nii, et see ei kuluks ega rebeneks ja säiliks vettpidavus. MC Fit tehnoloogia tagab just selle, et sisevooder, membraan ja väliskiht on tugevasti üksteise küljes kinni. Seda tehnoloogiat kasutatakse ka membraanita kinnastes, et ühendada sisevooder väliskihiga, saavutades parema tunnetuse ja liikuvuse. |
NUDUD tehnoloogia võimaldab kerge vaevaga käsitseda erinevaid puutetundliku ekraaniga seadmeid. Selle tehnoloogiaga on seadmete kasutamine palju lihtsam ja täpsem võrreldes tavapäraste puutetundlike kinnastega.